forex.wf forex forum binary options trade - African - HOE OM BINÊRE OPSIES VIR BEGINNERS TE VERHANDEL. - Page 2
  • Welcome to forex.wf forex forum binary options trade. Please login or sign up.
 

HOE OM BINÊRE OPSIES VIR BEGINNERS TE VERHANDEL.

Started by Africa, Apr 19, 2020, 06:14 am

Previous topic - Next topic

Africa

So, in die geval van die binêre opsies, kan die maksimum hoeveelheid verlies die hele beleggingsbedrag wees, terwyl die risiko in die geval van die forex verminder kan word deur sekere gereedskap te gebruik.
Die binêre opsies handel met spesifieke vervaldatums en sodra die handel begin is, het die handelaars geen beheer tot die verstryking van hul transaksie nie. Elke binêre opsie het 'n spesifieke verval daarop en die handelaar moet die vervaldatum kies voordat die handel begin word. Alhoewel sommige makelaars toelaat dat die handel gesluit word voor verstryking met beperkte uitbetalingsopsies, kan die meerderheid van die makelaars nie die handel sluit voordat dit verstryk het nie.
Die Forex Trading bied egter die geleentheid om die handel te begin en toe te maak wanneer jy wil. Die oorskakeling is moontlik in die geval van die forex trading, terwyl die meerderheid van die binêre makelaar nie hierdie fasiliteit bied nie.
Die forex-handel kan hoër kapitaal belê met die hefboom wat deur die FX-makelaar toegelaat word, maar sodanige fasiliteit is nie beskikbaar met die binêre opsiehandel nie. Dit laat die forex-handelaar hoër wins met beperkte belegging, maar in die geval van die binêre handel, kan die handelaar slegs die geld wat op die rekening beskikbaar is, belê of die bedrag wat beperk word soos per die makelaarswebwerf.
Die binêre handel bied 5 variante van die handelssoorte. Hierdie opsies is hoog of laag, 60 sekondes, een raak, grens en opsie bouer. Terwyl die forex trading verskeie opsies bied vir die verhandeling, insluitend koop of verkoop, limiet, stop, One Annuler die Ander, sleep stop, verskans onder andere.
Alhoewel die forex-handel en die binêre opsiehandel gelykvormig lyk, is daar 'n paar opvallende verskille en 'n mens moet daarvan bewus wees voordat hulle hul eerste handel begin.
Voor-en Nadele van die Forex en Binêre Trading.
In die onlangse verlede het die binêre opsiehandel 'n ongekende styging beleef. Die klein bekende binêre opsies vroeg in 2000, het nou meer as 400 operateurs wat binêre handel bied.
Aanvaar dat die binêre opsies verhandel teen 'n vinnige koers groei, maar hoekom moet jy dit geniet? Of hoekom moet jy 'n nuwe handelsplatform leer as jy reeds diep in forex trading is? Is dit regtig beter as reeds bekende handelsmeganismes?
Daar is verskeie voordele en nadele van die forex trading en die binêre handel. Die volgende teks beskryf sommige van die voor - en nadele, en hopelik sal dit u help om die keuse te maak.
Die grootste voordeel van die binêre handel is dat die handelaars bewus is van die maksimum risiko per handel, en dit is die hoeveelheid geld wat die handelaar in die onderliggende belegging belê. Sekere makelaars laat jou ook toe om die handel te sluit voor die verstryking sodat jy die verliese verder kan sny, natuurlik onder sekere voorwaardes.
Dit geld egter nie vir die forex-handel nie. Selfs as u met verliese verloor, kan u nie 100 persent wees nie, seker dat u slegs die voorafbepaalde bedrag sal verloor. Alhoewel minder geneig is, is daar 'n kans dat u 'n hoër bedrag kan verloor as gevolg van glase, illikiede bates, prysprente, tegniese probleme.
In die geval van die binêre verhandeling, behalwe hoë of lae opsies, word die strykpryse deur die makelaar bepaal. Alhoewel u 'n billike idee het oor hoe 'n onderliggende bate sal optree, kan u nie 'n bestelling plaas wat teen sekere pryspunte uitgevoer word nie. . Aan die ander kant bied die forexmark die buigsaamheid om limietorders of markbestellings gedurende markure te plaas om aan jou vereistes te voldoen.
In 'n oop handel is daar beperkte makelaars in die binêre arena wat jou toelaat om voor sekere vervreemdings te sluit, terwyl die meerderheid van die makelaar die vooreëindiging van oop handel nie toelaat nie. Aan die ander kant, met die forex trading kan jy die handel sluit selfs na 1 sekonde van die opening van die handel, wat jou volle beheer oor jou transaksie gee.


Africa

As jy op 'n wenhandel handel, dan kan die forex trading jy die belegging skaal en hoër opbrengste kry, terwyl die risiko en belonings in die geval van die binêre opsies verhandel word.
Die forex trading lok transaksiekoste in terme van 'n makelaar of verspreiding of albei. AANGESIEN dit in die geval van die binêre handel geen bykomende koste vir die verhandeling van die instrumente is nie.
In teenstelling met die forex-handel wat slegs een bate-tipe vir verhandeling het, het die binêre opsies ontwikkel om handel in kommoditeite, aandele, indekse en geldeenheidspare te bied. Dit is een van die grootste voordele omdat 'n mens die handelsportefeulje kan diversifiseer deur net met een makelaar te bly, terwyl dieselfde nie vir die forex makelaars gesê kan word nie.
Dit is nog 'n voordeel vir die binêre opsie handelaars. Aangesien die handelaars vooraf bewus is van die maksimum verlies wat hulle in 'n enkele handel kan aangaan. Die gebeure wat hoë volatiliteit in die mark veroorsaak, het dus 'n beperkte impak terwyl handel met die binêre opsies. Ook, saam met die risiko, word die beloning ook vasgestel in die geval van binêre verhandeling, en daar is geen moontlikheid om in meer bedrag te vergroot om hoër belonings te kry nie.
Terwyl die handel in die forex handel reageer op gebeure, en soms reageer die reaksies op swaar onbestendigheid wat jou risiko verskeie kere verhoog. As u byvoorbeeld 'n posisie in 'n spesifieke geldeenheidspaar geneem het en verwag dat dit hoër gaan beweeg, kan 'n ongunstige gebeurtenis die pryse van die geldeenheidspaar afbreek, wat u nie tyd gee om u verliese te dek nie. Op hierdie manier is die wisselvalligheidsrisiko baie hoog in die geval van die forex trading in vergelyking met die binêre opsies verhandeling.
Die foute om die handel te betree, is baie laag in die geval van die binêre handel aangesien daar net een aksie is wat geneem moet word om die handel oop te maak en die res word deur die sagteware gedoen. Die binêre opsie verhandeling bied nie limietorders of stop verliese vir aanpassings nie, maar dit het hul eie voordele en nadele.
Selfs as jy 'n professionele handelaar in die forex trading is, het jou een fout die potensiaal om jou hele rekening te vee. Byvoorbeeld, jy het vergeet om uit 'n oop handel te gaan en die gety het ongunstig geword. In daardie geval sal die handel voortduur totdat jy die totale bedrag wat beskikbaar is vir die verhandeling in jou rekening, kan verloor. Sulke foute sal nooit in die binêre handel voorkom nie, aangesien die verstryking van die transaksies vasgestel is en die handel sal outomaties die verlies beperk tot net jou beleggingsbedrag per belegging.
Soos hierbo bespreek, bied beide die platform genoeg geleentheid vir die handelaars om geld te verdien en albei bied duidelike voordele en nadele aan ander. Bogenoemde teks bied definitiewe insigte in beide die handelswêreld. Die uiteindelike besluit om die handelsmark te kies, rus egter in jou hand.

Africa

Beste binêre opsiemakelaar om mee te begin.
My nommer een aanbeveling is IQ Opsie, die beste makelaar webwerf is daar. As jy met IK-opsie belê, kan jy seker wees dat jy maklik en moeiteloos kan begin. Hulle het omvattende leermateriaal, vriendelike kliëntediens en briljante bonusse. Behalwe al wat jy weet, is jou geld ten volle verseker by een van die wêreld se mees betroubare makelaarswebwerwe. As jy 'n rekening oopmaak vir die IK-opsie deur op die onderstaande knoppie te klik, is jy bevoeg om 100% bonus te kry as jy minstens $ 200 betaal. Ongelukkig aanvaar IQ Opsie nie Amerikaanse kliënte nie, so as jy van die Verenigde State is, beveel ek aan lees ons GOptions, CTOption van Porter Finance resensies.
Gevolgtrekking: Binêre Opsies vs Forex.
Soos u alreeds alreeds in hierdie artikel gesien het, is my persoonlike aanbeveling, veral vir beginnerbeleggers, beslis binêre opsies. Jy kan met ander beginners van dieselfde beginsel meeding, en jy sal ook vind dat belegging regtig pret kan wees. Forex trading is 'n harde spel wat oorheers word deur ervare professionele persone. Vir 'n beginner handelaar, is dit regtig moeilik om wins te maak met forex trading, waarskynlik die gevolg is 'n vinnige verlies van geld. As jy egter gefassineer word deur die geldeenhede, beveel ek aan om in hulle te belê deur binêre opsies te gebruik.
Check uit hierdie top gegradeerde artikels!
Skrywer: Michael Allen.
Michael Allen is die hoofskrywer by www. binaryoptionrobotinfo. com. Hy het 'n PhD in Ekonomie en het 24 jaar lank in investment banking gewerk.
Aanbevole Gratis Binêre Opsie Auto Handelaars.
Kry die beste binêre opsie robot - opsie robot - gratis deur op die knoppie hieronder te klik. Ons eksklusiewe aanbod: Gratis demo rekening! Kyk hoe winsgewend die opsie robot is voordat jy belê met regte geld!
Gemiddelde Retourkoers: Meer as 90% in ons toets Amerikaanse Kliënte: Aanvaarde Kompatible Broker Sites: 16 verskillende makelaars Prys: Gratis.
Die beste nuwe motorhandel sagteware: Outomatiese Binêre. Kry dit nou gratis deur op die knoppie hieronder te klik en begin geld te maak terwyl jy slaap!
Gemiddelde opbrengskoers: Ongeveer 80% in ons toets Amerikaanse kliënte: Aanvaarde Kompatibele makelaarswebwerwe: 11 verskillende makelaars Prys: Gratis.
Die beste nuwe motorhandel sagteware: Outomatiese Binêre. Kry dit nou gratis deur op die knoppie hieronder te klik en begin geld te maak terwyl jy slaap!
Gemiddelde opbrengskoers: Minstens 80% in ons toets Amerikaanse kliënte: Nie aanvaar nie. Versoenbare makelaarswebwerwe: 12 verskillende makelaars. Prys: Gratis.
Plaas jou ambagte om die beste handelaars van die wêreld te kopieer en geld te verdien sonder om veel werk te doen. Baanbrekende sagteware, wat u vryelik kan kry deur op die onderstaande knoppie te klik.
Gemiddelde opbrengskoers: Afhangende van die handelaar wat u kies om Amerikaanse kliënte te kopieer: Nie-aanvaarbare versoenbare makelaarswebwerwe: Enige opsieprys: Gratis.
Een van die beste motorhandelaars, wat u heeltemal gratis kan kry deur op die knoppie hieronder te klik.
Gemiddelde opbrengskoers: Goed meer as 70% in ons toets Amerikaanse kliënte: Aanvaarde Kompatible Broker Sites: Baie betroubare makelaars webwerwe Prys: Gratis.
Michael Allen is die hoofskrywer by www. binaryoptionrobotinfo. com. Hy het 'n PhD in Ekonomie en het 24 jaar lank in investment banking gewerk.
Is jy verward om jou geld te belê in binêre opsies of forex trading? Moenie bekommerd wees nie! Jy kan leer oor die potensiële verskille oor binêre opsies verhandeling sowel as forex handel uit hierdie artikel. Ek was onbewus van hierdie verskille tussen die twee. Ek moet sê dat hierdie stuk inligting nuttig sal wees vir baie handelaars daar buite. Deur die verskille tussen hierdie twee te analiseer, kan die handelaars besluit waar hulle hul geld moet deponeer om maksimum winste te verdien. Daar is baie inligting wat u in hierdie artikel kan vind. 'N moet-lees vir almal!
Dit is 'n goeie stuk inligting. Ek was heeltemal onbewus daarvan. Ek het geen idee gehad oor die verskille tussen forex trading en binêre opsies. Ek moet sê dat dit 'n goeie artikel is. Ek het tot nou toe net oor binêre opsiehandel geweet. Ek het sedert 'n lang tyd binêre handel verrig. Ek was redelik goed in hierdie een. Hierdie spesifieke binêre opsiehandelportaal bekend as Option Robot is regtig winsgewend en het altyd goeie winste vir my genereer. Ek het steeds hierdie artikel hoogs opvoedkundig gevind. Elke handelaar moet hierdie een lees!

Africa

Alhoewel valutabehandeling sedert 'n lang tyd in die bedryf is, groei die binêre opsies-handelsbedryf ook met spronge. In die onlangse jare het die binêre opsies verhandelingsbedryf 'n groot impuls in sy gewildheid waargeneem. Daar is verskeie voordele wat deur die binêre opsies verhandel word aan sy handelaars. Die handelaars kry die geleentheid om binêre handel selfs gratis te doen met behulp van die gratis demo-rekeninge. Daarbenewens is daar verskeie opsies om geld te belê in verskillende binêre opsies handelportale wat die handelaars aansienlik kan help.
Dit is belangrik vir die handelaars om te besef dat binêre opsies verhandeling en forex handel twee verskillende onderwerpe is. Baie tyd, die handelaars word verward tussen die twee en dan eindig hulle in albei. Voordat jy begin met enige van hulle, is dit noodsaaklik dat die handelaars ten volle bewus wees van wat hulle hanteer. U kan hierdie insiggewende pos lees om te weet van die moontlike verskille wat bestaan ​​tussen binêre opsies verhandeling en forex trading. Dit sal dien as 'n goeie stuk inligting.
Ek het nooit geweet van die moontlike verskille tussen binêre opsies verhandeling en forex trading. Deur hierdie artikel kan u egter leer oor die moontlike verskille in dieselfde. U kan ook leer oor watter handelsplatform u moet kies om maksimum winste te verdien. Dit kan 'n groot hulp wees vir diegene wat net begin met hul handelsreis. Deur hierdie pos te gaan, kan hulle 'n besluit neem om te gaan met óf binêre opsies verhandeling of forex trading. Michael het ook ontvou oor die verskillende parameters waarop individuele handelstegnieke winsgewend is. Leer hieroor!
Groot artikel Michael! As jy op soek is na die beste binêre opsies-handelsplatform vir jouself, probeer dan Option Robot. Almal daar buite wil suksesvol wees in binêre handel. As sodanig, Option Robot het baie winsgewende aanbiedings om jou binne 'n kort tydjie hoër winste te verdien. U kan die gratis demo-rekening wat deur Option Robot aangebied word, toets om die betroubaarheid van hierdie handelsplatform te toets. Daarbenewens is die binêre makelaars wat met Option Robot geassosieer word, ook hoogs gereguleer. Probeer dit vir jouself uit en geniet jou sukses!
Binêre opsies handel is een van die mees winsgewende metodes om aanlyn aanlyn te maak, baie maklik en onmiddellik. Ek het onlangs begin met binêre opsies handel met Option Robot en ek dink ek kan nie gelukkiger en inhoud wees nie. Opsie Robot is beslis een van die beste en die mees betroubare binêre opsies verhandelingsplatforms daar buite. Ek kon net binne 'n kort tyd goeie winste uit dieselfde maak. As jy ook 'n aansienlike wins wil verdien uit binêre opsiehandel, gaan dan handel met Option Robot.
Daar is verskeie naïewe handelaars en beleggers in die binêre opsiehandelbedryf wat nie bewus is van die volledige binêre handelsstelsel nie. As sodanig is dit belangrik dat hulle kennis dra van die grondige kennis van die binêre opsiehandelbedryf om hul sukses in dieselfde te verseker. Die webwerf is 'n baie insiggewende en bevat al die belangrike inligting wat enige binêre handelaar wil weet. In hierdie artikel kan jy leer oor die belangrikste punte van verskil oor binêre opsies en forex trading. Geniet dit!
Ek wens ek het die verskil vooraf geweet. Ek het verskeie foute in my handelsloopbaan gedoen. Dit was toe my vriend my aanbeveel hierdie artikel afdeling. Ek het gereeld sy blogs gevolg en hy het altyd iets interessants en insiggewend gekry. Selfs hierdie verskil tussen forex en binêre opsies handel was vir my onbekend en nou kan ek my vriende ook hierdie artikel aanbeveel.

Africa

As jy 'n nuwe posisie in die binêre opsie-handelsbedryf begin, moet jy al die ins en outs oor hierdie stelsel ken. As jy nie bewus is van die belangrikste terme en die algehele proses nie, stel ek voor dat u hierdie webwerf volg: https: / / www. binaryoptionrobotinfo. com en gaan deur die insiggewende artikels. Hy skryf baie goeie en hoogs insiggewende artikels oor verskillende onderwerpe van binêre opsies verhandelingsbedryf. Byvoorbeeld, hierdie artikel oor die groot verskille tussen binêre opsies en forex trading is 'n moet-lees vir al die handelaars.
Verskeie handelaars misluk by aanlynhandel omdat hulle heeltemal onbewus is van die hele stelsel. Byvoorbeeld, baie van hulle beskou beide forex en binêre handel as dieselfde konsepte. Na die lees van hierdie artikel sal verskeie handelaars egter weet dat beide forex en binêre handel twee verskillende konsepte is. Hulle kan ook die aparte stel voor - en nadele van beide die handelsstelsel analiseer sodat hulle die beste besluit vir hulself kan maak.
Dit was 'n goeie artikel waarin verduidelik word oor die verskille tussen forex en binêre handel. Selfs ek was nie bewus daarvan nie en het gedink hulle moet dieselfde wees. Maar nou weet ek dat ek op die regte tyd die regte belegging in die regte portaal sou kon maak. Ek hou altyd van Michael se artikels, aangesien dit baie insiggewend is en op feite eerder as aannames berus. Hy het my altyd gehelp om die regte keuse te maak in sulke groot besluite.
As jy nuut is vir binêre opsies-handelsplatform, moet jy eers die redes besef om in dieselfde te begin belê. Michael verduidelik sommige van die hoofredes om binêre opsies te kies as 'n winsgewende manier om geld aanlyn te verdien. Deur hierdie artikel te lees, kan jy 'n oorsig van die stelsel kry, tesame met groot verskille tussen binêre opsies en forex trading. Hierdie kennis sal jou baie help om suksesvol te wees in jou binêre handelsloopbaan. Groot werk Michael!
Baie beleggers of handelaars daar buite is onbewus van die regte verskil tussen binêre en forex-handel. As sodanig misluk hulle by albei. Deur hierdie artikel onthul Michael egter al die moontlike verskille wat bestaan tussen die binêre opsies verhandeling en forex trading. Dit sal die beleggers help en sal hulle help om die beste oordeel te maak. Dit het my selfs baie gehelp.
Ek dink opsie robot is beter as iq opsie, maar anders as daardie goeie artikel. Dankie vir alles, binêre opsierobotinfo het my 'n beter binêre handel gemaak.